söndag 2 oktober 2011

Lazy sunday

Det blev Gozzip vid Lilla Torg för mig och Liza igår. Lite underligt hur jag häromdagen satt och kände mig trött på Malmös uteliv och önskade någonting nytt, och fick numera uppleva det. Jag trodde att Gozzip var mer en restaurang som försökte sig på en Centiliter & Gram med en så kallad "klubb" på alldeles för liten yta, men det visade sig vara mer som Koi med sin ovanvåning med dansgolv. Vi stannade där hela kvällen i alla fall, sedan promenerade vi tillbaks hem till mig, åt lite och tittade på natt-tv. En trevlig lördag som inte var alltför vild.

Förlamad av ytterligare en bakfylla har jag spenderat dagen i soffan med gamla Gossip Girl avsnitt. David kommer hem från Norge sent ikväll, så jag ska hem till honom i förväg om några timmar och ta ett långt bad, sedan lägga mig tidigt. En riktig söndag, med andra ord.


 Bilderna är tagna från Lizas hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar