måndag 10 oktober 2011

Gick in på kanal5play, och såg det där programmet Sol, fest & oroliga föräldrar, och blev nyfiken då jag upptäckte att det spelas in i Ayia Napa. Trodde att jag sett allt redan på plats, men herre gud vad svenska ungdomar är trashiga på semestern! Förstår varför dem inte vill att deras föräldrar ska veta vad de gör. Äckliga är vad dem är. Om ni inte kan ta ansvar för er själva ska ni fan inte åka iväg på en sådan semester. Hoppas de skäms nu när programmet sänds och alla kan se vad för skit de hittat på. Kul grej är att när jag är i Napa går jag ut och festar med min mamma. Visst, när man är full kan man vara lite pinsam men för det mesta är det bara roligt. Lite kul var det ändå att se klubbar, gator och restauranger som man känner igen. Saknar min mamma lite nu.


  Lite bilder på mina egna äventyr där nere. Här på Castle club.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar