tisdag 11 oktober 2011

Myskväll

Ikväll myser jag till det med te i soffan framför den senaste Pirates of the Caribbean filmen. Tänkte att jag ville ha kvällsunderhållning man inte behöver använda hjärnan till, därför borde den passa bra. Inte sett den innan, men det är väl samma grej som de tidigare tre. Hade egentligen tänkt spendera kvällen hos David, men det verkar som att jag har överfört min förkylning till honom och därför är jag inte välkommen där just nu. Livet är hårt ibland.

Häromkvällen när jag sov trillade mitt brandlarm ner. Jag vaknade av denna megaduns som detta tillförde, men i mitt sömndruckna tillstånd tyckte jag att det lät som om någon hällde ut en säck med petflaskor över golvet. Hur som helst blev jag vettskrämd och for upp i sängen med ögonen spända över rummet. Nicki gjorde samma sak. Jag tittade på henne och hennes blick sa "tro fan heller att jag ska gå och se vad det där var" så vi stannade i sängen båda två, fantiserandes om poltergeister och sådant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar