lördag 22 oktober 2011

Ibland går det inte riktigt som man har tänkt sig


Början av kvällen såg helt normal ut, jag och Liza drack och pratade ivrigt som vi alltid gör, men när innehållet i våra flaskor började se tomt ut blev Liza väldigt illamående, eftersom hon inte hunnit äta ordentligt innan. Jag fick skeppa iväg henne i en taxi hem till hennes pojkvän, och där stod jag sen, ensam och berusad. Blev att kolla med en massa andra personer vad dem sysslade med, och lyckades ansluta mig till ett glatt gäng på Belle Epoque vid möllan för ett glas, men sedan fick det bära av hemåt. Men det var ändå en trevlig fredag kväll. Idag kommer nog se lite annorlunda ut. Ska hem till David sen för lite champagne, och eventuellt blir det en invigning av en ny klubb på Savoy. Har varit smått bakfull idag men efter lite vila är jag nu redo att anta vad lördagen har att erbjuda. Ska bara duscha först. Och äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar