onsdag 12 oktober 2011

Idag blir det vinkväll med Rebecka Signäs! Det enda som stör mig är min hals som fortfarande känns som ett rostigt kugghjul. Mycket underligt, eftersom min förkylning gick över och ersattes av ett halsont out of this world. Ingenting hjälper heller. Men strunt samma, det ska inte hindra mig från att leva.

Fram tills kvällen hade jag tänkt ha en nyttodag med städning, disk och byta lakan och lite sånt. Det behövs verkligen. Så att jag har ett rent hem att bjuda in Rebecka till. Sen får vi se vad det blir av kvällen. Är egentligen inte så sugen på att gå ut, vill bara ha en mysig kväll med vin och skitsnack. Men efter en flaska av gudarnas dryck blir jag alltid på spralligt humör, så jag ska inte säga något i förväg. You never know.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar